modieuze-jurken.reismee.nl

9 trouwtips voor de winter om je warmte en gemak te geven

Met het risico te klinken als een tv-slogan die nooit op de show wordt gezegd, komt de winter eraan. Maar alleen omdat de dagen kouder worden, betekent niet dat het leven stopt. We moeten nog steeds aan het werk, en sommigen van ons hebben nog steeds bruiloften om te plannen of deel te nemen!

Een van de dingen die we nog niet volledig hebben begrepen, is de manier van aankleden volgens het weer. Terwijl jongens een pak kunnen aantrekken en strikken en zich comfortabel genoeg voelen, zijn er maar heel weinig officiële jurken die ook kousen en schoenen kunnen aantrekken. En soms stoppen jassen het gewoon niet in koudere maanden.

Als u een winterhuwelijk organiseert en u zich zorgen maakt dat het weer uw dag zal verpesten, zijn er verschillende manieren om ervoor te zorgen dat u en uw gasten de hele dag warm en comfortabel zijn. Hier zijn de beste tips voor winterbruilofts, dus u hoeft zich geen zorgen te maken over een groot feest.

Vul enkele manden met dekens

Wie vindt het niet leuk om thuis te komen van het werk en een deken op de bank te wikkelen in de winter? Alleen omdat u niet thuis bent, betekent niet dat de deken niet het perfecte accessoire voor uw gasten is. Steeds meer buitenruimtes of cafés hebben toegang tot dekens, dus er is geen reden waarom je dit niet op je grote dag kunt herhalen.

Vooral als de bruiloft buiten of op een rustige plaats plaatsvindt, zet je verschillende kattenbakken op voor gasten die kunnen knuffelen als het warm wordt. Dames zullen vooral blij zijn met de mogelijkheid om je benen te bedekken, als het koud is of als er een kil gevoel heerst met de wind, en er is iets heel liefs en gezelligs in de groep van de beste maatjes die stevig in dezelfde deken zijn gebouwd.

Krijg warme dranken

Hoewel de meeste bruiloftsfeesten beschikbaar zijn op de kaart of na het snijden van een cake, moet u rekening houden met enkele warme dranken die uw gasten tijdens de vorige fasen van het evenement kunnen ervaren.

We houden van het idee om warme chocolademelk, koffie of thee te boeken, om gemakkelijk toegang te hebben tot de bestellingen van klanten als ze dat willen. Zelfs als je je hand om een warme mok wikkelt, voel je je warm!

Natuurlijk hoeven uw warme dranken niet eenvoudig niet-alcoholisch te zijn. Je kunt ook een ton glühwein of glühwein opruimen om de botten te helpen opwarmen. Ik droom nog steeds van Glühwein met witte chocolade, die ik drie jaar geleden had, dus jouw bruiloft zal zeker opvallen van deze heerlijke delicatessen!

Zorg dat je gasten droog blijven

Er is niets ergers dan nat te worden en de rest van de dag in vochtige kleding te liggen die gewoon niet goed zal drogen! Helaas in Australië is de regen veel waarschijnlijker dan de meer romantische sneeuwneus, dus zorg ervoor dat de gasten een manier hebben om droog te blijven als het weer verandert.

Zelfs als u een optie voor nat weer hebt, raden we u ook aan paraplustations te organiseren waar u dekking kunt krijgen wanneer ze zich op uw terrein bevinden. En als u een volledige look wilt, bestel dan een stoot voor uw gasten! Je hoeft echter niet het spoor van de festivalponcho in te slaan, er zijn plaatsen waar je de hele dag een gepersonaliseerde poncho kunt bestellen! Ren er een beetje mee en druk je hashtag op de plastic poncho. Wat is er romantischer dan 100 mensen te zien met je naam, hoe knoop je een knoop!

Trouwjurken vio veaul

Heb een paraplu station en jas

Niemand wil een natte jas of jas op de rug van een stoel zetten en er tegenaan leunen tegen het einde van de avond. Zorg voor een aangewezen gebied waar mensen natte gebruiksvoorwerpen kunnen ophangen en paraplu's kunnen achterlaten.

Dit betekent niet alleen dat de stoel waar u zo voor betaalt niet wordt verborgen door de jassen, maar ook het risico van waterdruppels en de kans op uitglijden in de hele faciliteit vermindert.

Schik warme gerechten en desserts

We horen altijd over soep en sla, die een "traditioneel" gerecht zijn tijdens een bruiloft. Doe je plezier en ga naar een warme optie als het op eten aankomt. Warme sandwiches, voorgerechten en hoofdgerechten houden de gasten de hele dag warm en comfortabel. En dit geldt ook voor jou!

Vergeet ook de dessertopties niet. Het ijs is lekker, maar het is niet altijd wat je wilt eten als het midden in de winter is. Zwaardere desserts, zoals pudding of wafels, helpen uw gasten gespannen te blijven. Er zijn zoveel opties als het gaat om het boeken van warm eten voor de dag. Lekker!

Blijf op de hoogte van het weer

Een van onze beste tips voor een winterbruiloft is om op de hoogte te blijven van het weer voor de grote dag. De winter kan temperamentvol zijn. Je kunt genieten van koele maar zonnige dagen, warme dagen met een koele winterbries of zelfs natte en ongelukkige dagen.

Natuurlijk is er voor alles een app en je kunt nu een aangepaste weersvoorspelling krijgen voor een geweldige dag. Als je het weer twee weken vóór de bruiloft controleert, kun je je beter voorbereiden op wat de dag is. Het biedt ook de mogelijkheid om gasten te informeren over wat ze kunnen verwachten!

Werk met het onderwerp

Als je een winterhuwelijk hebt, gebruik het dan volledig! Winter Wonderland en Kerstmis in juli is een geweldig idee om je te onderscheiden van de rest. Ze zijn ook erg geschikt voor functies als sprookjesachtige lichten en grote warme jassen.

De haard opzetten

Dit is misschien geen perfecte setting als u een traditionele plek boekt, maar denk erover om een haard voor hun gasten te creëren voor mensen met een dorp of een huwelijksstijl op hun eigen landgoed.

Het biedt niet alleen een aangename, natuurlijke bron van winterwarmte, maar heeft ook het extra voordeel dat er schuim op zit. Wie wil marshmallows niet warmen als hij in een deken gewikkeld is en op zijn trouwdag warme chocolademelk drinkt? Registreer ons!

Buig wat licht

Iedereen weet dat het in de winter donkerder wordt. Maar misschien heb je je niet afgevraagd hoe het de sfeer van de dag en trouwfoto's zal beïnvloeden.

zoek naar meergelegenheid jurken, kunt u kijken naar de veaul-jurken