modieuze-jurken.reismee.nl

Hoeveel tijd heb ik nodig om voor mijn bruiloft te werken?

Ik zie deze vraag vaak op trouwfora en ik dacht eraan voordat mijn bruiloft kwam. Hier is je gids over hoeveel tijd je nodig hebt om cool genoeg te zijn en naast alle bruiloftstaken en om de takenlijst te maken.

Er zijn een paar dingen die rekening houden met uw keuze:

Je huwelijksreis:

Ga je de huwelijksreis na de bruiloft bezoeken, of heb je een mini-moon of staycation in plaats daarvan? Dit heeft een direct effect op de hoeveelheid tijd die je hebt voor de bruiloft, afhankelijk van het huwelijksreispakket. Misschien wil je gewoon een paar dagen, misschien wil je een hele maand. Beschouw het voor de eerste keer. Heb je genoeg jaarlijks verlof om dit te dekken en een paar dagen voor de bruiloft? Het is het beste om wat jaarlijks verlof te laten als buffer in het geval u het om welke reden dan ook nodig heeft.

DIY-projecten:

Als je al je eigen decor, eten en bloemen, enz. Doet, kan ik me een week voor de bruiloft als een minimum voorstellen. TBH, het is waarschijnlijk de stress niet waard. Maar als u het meeste aan professionals overlaat, wordt een paar dagen voor kleinere projecten aanbevolen, zoals het verpakken van een chocoladedoos, hangende versieringen en het schrijven op krijtborden, om eventuele ongelukkige ongelukken toe te staan.

Reizen:

Vergeet niet dat als u een bruiloft van een uur of twee heeft, u er gisteravond misschien bij wilt blijven en het weekend met hem wilt doorbrengen, zodat u geen tijd verspilt met reizen en u er echt van kunt genieten. tijd. Dit is vooral belangrijk voor bruiloftsbruiloften omdat je zelfs een jetlag kunt krijgen, dus maak een buffer aan beide kanten om je een beetje beter te voelen.

Schoonheid diagrammen:

Je kunt wat tijd spenderen om je wenkbrauwen in te rijgen, te knippen / kleuren, gezicht, nagels, je kin, tan, wax en zelfs MASSAGE te knippen om de stress van het aanstaande belangrijke evenement te verlichten. Jouw leven. Maak een lijst van alle cosmetische afspraken die je moet hebben en leg ze in, denk eraan dat veel salons na het werk gesloten zullen zijn en sommige kunnen het beste op de laatste dag worden achtergelaten, bijvoorbeeld nagels. Als u een gewone kapsalon of kapper hebt waaraan u deelneemt, vraag hen dan om de beste tijd om elke routine te voltooien.

Buiten de stad, gasten:

Als je met interstate of internationale gasten naar een bruiloft gaat, kunnen ze een paar dagen eerder komen en een paar dagen later naar huis gaan, zodat je wat tijd kunt nemen om ze te zien en wat tijd met hen door te brengen, ongeacht of je inhaalt of ze laten zien. Dat is alles wat u kunt doen nadat u veel geld hebt uitgegeven om u te bezoeken en uw huwelijksdag met u door te brengen.

Trouwjurken vio veaul

Werkverslaafde?

Als je een workaholic bent of bang bent dat je werkplek zal falen en uitbranden zonder jou - praat dan met het team en denk na over een actieplan dat je moet nemen terwijl je weg bent. Controleer wie je belangrijkste taken vervult en zorg ervoor dat ze 100% zeker zijn en je hoeft niet te bellen om te vragen hoe je het moet doen. Je zult genoeg gestresseerd zijn als het gaat om bruiloften, toespraken en recente ongelukkige ongelukken, dus je hoeft je e-mail niet te allen tijde te controleren. Schakel de auto-responder in en haal diep adem!

Kinderen:

Evenzo, als u een ouder bent, boek de laatste paar dagen kinderopvang of kinderopvang om ervoor te zorgen dat het stressniveau iets lager is. Het is een winstgevende investering als u zich 100% wilt concentreren op dit geweldige evenement.

Als je al kinderen hebt en nog niet op school zit, kost het je veel meer tijd om zaken te regelen als je thuis bent wanneer je in de huwelijksplanningsmodus bent! Of zorg voor je kind als je op vrije dagen vol zit of vraag iemand om hulp. Alle ouders weten hoe lang ouderschap kan zijn. Soms spelen ze een geweldige tijd met speelgoed, boeken of games, en op andere momenten willen ze al hun aandacht hebben! Onthoud wanneer je je vrije tijd voor de bruiloft plant, omdat je misschien een extra set handen op het dek nodig hebt om je een hoognodig uitstel te geven.

Onze aanbevelingen:

Voor degenen die op pad gaan, profiteer van uw vrije dagen in de weken voor het inpakken en plan uw huwelijksreis, neem dan een paar dagen vrij voor de bruiloft om last-minute dingen te doen en de laatste huwelijksreis dingen in te pakken. Zorg dat je een paspoort hebt, indien nodig, een reisverzekering en een solide route met hotelreserveringen en rondleidingen om last-minute huwelijksreisproblemen te voorkomen.

Te oordelen naar onze koppels en wat ze deden, als je niet meteen naar de huwelijksreis gaat, zou je minstens een paar dagen voor je bruiloft moeten nemen, dus maak de laatste minuten van de taak af, doe op het laatste moment aankopen en doe wat je maar wilt behandeling voor de trouwdag. Als je bruiloft op zaterdag is, neem dan minstens donderdag en vrijdag om uit te pakken. Als u wat vrije tijd op het werk hebt, neem dan de hele week van tevoren, wat een totaal van 5 vakantiedagen oplevert, maar 9 dagen vrij als u op kantoor werkt op het werk van 9 tot 5, van maandag tot vrijdag! Maar toch, gezien het feit dat je maar één dag vrijaf hebt na de bruiloft, is het verstandig om nog een paar dagen vrij te nemen om elke mogelijke kater te overwinnen, een gezondheidsfeest te houden en een paar dagen van echtelijk geluk te genieten. Dus voor koppels die over de huwelijksreis springen, maar een korte staycation doen, minstens een paar dagen voor en na de bruiloft is perfect.

zoek naar meergelegenheid jurken, kunt u kijken naar de veaul-jurken